Als klinisch neuropsycholoog en leraar van opleiding, ben ik bijzonder geïnteresseerd in de kwestie van cognitieve ontwikkeling en leerprocessen. Aangezien de hersenen voortdurend evolueren, stel ik voor om u bewust te maken van uw eigen functioneren om het te begrijpen en ernaar te handelen, op elke leeftijd (vanaf 6 jaar), bij stoornissen, "dys" of gewoon om uw prestaties te optimaliseren. Ik ben in 2012 afgestudeerd aan de Université Libre de Bruxelles in neuropsychologie en heb in 2020 aan de Universiteit van Luik een opleiding Evidence Based Practice gevolgd om patiënten optimaal te begeleiden en cognitieve functies zoals geheugen, aandacht, inhibitie (zelfcontrole), enz. te heropvoeden. Ik heb in ziekenhuizen gewerkt op afdelingen neurologie en functionele revalidatie waar ik "cognitieve stimuleringsworkshops" heb ontwikkeld en uitgevoerd. Momenteel voer ik intellectuele en cognitieve profielen uit en werk ik ook in de begeleiding van mensen met een High Potential profiel en in de begeleiding van mensen met aandachtstekortstoornis met of zonder hyperactiviteit (ADD/ADHD). Ik bied ook opleidingsmodules en thematische workshops aan rond het thema leerstoornissen en metacognitie. Deze modules zijn bedoeld voor ouders, leerkrachten of iedereen die nieuwsgierig is naar deze boeiende onderwerpen, om er meer over te weten te komen of zijn kennis op peil te houden.